22 marca, 2015

Nigdy nie sądziłam, że będe do czegoś nominowana, że w ogóle ktoś mnie kojarzy, no ale. Zostałam nominowana do LBA przez http://1dstolikdlaczworga.blogspot.com/ . Dziękuję ;3

1.Co cię natchnęło aby to napisać ?
 
Ciężko powiedzieć. Moja bff czyta tysiące ff i zawsze godzinami mi o nich opowiadała. Więc, pewnego dnia pomyśłam sobie,, Ej ja też ma pomysł" i zwlekałam z tym pół roku, aż w końcu się przemogłam i oto powstaje The Stranger. Oczywiście pomysły przychodziły mi z dnia na dzień.Nie mam do końca wymyślonej fabuły, aczkolwiek zapowiada się.. ( dobra nie powiem Wam XD)


2.Czy ktokolwiek wie o tym blogu ?
Tak, moi przyjaciele i znajomi którzy lubią czytać opowiadania.Moi rodzice również wiedzą, że to piszę i zawsze mi dopingują, gdy mam wene ^^

 
3.Czy czasami zdarza ci się popadać ze skrajności w skrajność ?
Tak, zbyt często.


4.Czy kiedykolwiek zdarzyło ci się zakochać w chłopaku który ma dziewczynę, jest starszy i w ogóle go nie znasz, a jednak ?
Nie.

5.,,Miłość, muzyka, pasja". To motto głównej bohaterki z serialu "Violetta". Jakie jest twoje motto ?

Kiedyś miałam motto, które sama wymyśliłam, ale teraz jakoś nie bardzo. Kocham cytaty Ed Sheerana i Garfield'a ,,Kocham mnie, karm mnie i nie opuszczaj "

6.Fanki, piski, muzyka. Czy kiedykolwiek byłaś na koncercie ?
Tak, na wielu w sumie. Ale ja też stara jestem. Ale mój wymarzony będzie 10.06.2015 w Wiedniu.♥ *w oczekiwaniu na zobaczenie piątki idiotów *

7.Jaka jest twoja największa wpadka z dzieciństwa ?
Powiedzenie do takiego pana, który chyba był z Afryki ?, nie wiem, ale był zcarnoskóry -Muurzynek Bambo. Ale miałam 4 latka XD


8.Jak sądzisz, co takiego jest w Harry'm że kobiety lecą do niego jak mucha do miodu ?
Nie wiem,chyba dołeczki. Albo włosy. Wzrost ? Piękne nogi? Zielone oczy ? Nie wiem, naprawdę ;c Ja lece na Louis'a. True love .♥

9.Ryzyko czasem popłaca. Jaką zrobiłaś najbardziej ryzykowną rzecz ?
Chyba nie należę do ryzykantek, choć pewnie jakieś wydarzenia by się znalazły, ale teraz sobie nic nie przypominam.
10. Czy jest coś w tobie co chciałabyś zmienić tak bardzo że zgodziłabyś się na wszystko ?
Tak. Zdecydowane TAK.

11."-Powiedz biały.-Biały.-A teraz biały,biały, biały.-Biały, biały, biały.-Co pije krowa ?-Mleko.-Nie wodę. " Jakie znasz największe absurdy w swoim życiu ?
Ja jestem największym absurdem w swoim życiu.

Nikogo nie nominuję, bo tak jak mówiłam, ja nie czytam blogów ;x. Oczywiście jeżeli się na coś natknę to od razu przekażę dalej nominację. I dziękuję za tą. 

Postęp jest. Przeczytałam jedno skoncze ff, kto dumny? x
Do zobaczenia w rozdziale 20 x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz